Porównanie TANGLE TEEZER ORYGINAL, COMPACT oraz szczotki z włosia dzika.

/
23 Comments

Hej robaczki!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o szczotkach. 
Do mnie należy tangle teezer oryginal, szczotka z dzika i TT kompaktowy są moich przyjaciółek.
Każda z nas jest zachwycona swoimi produktami! 
Właściwie mają one podobne działanie, bardzo dobrze traktują nasze włosy.





Według mnie, jednak tangle teezer oryginal wygrywa. 
Dlaczego?


Na początku mojej przygody z TT nie byłam zadowolona, zastanawiałam się nawet czy nie dostałam podróbki tego słynnego produktu, jednak koleżanka powiedziała mi, że musi się on po prostu 'wyrobić' i tak się stało. Mogłabym mówić cały dzień o jego plusach! 
  • Świetnie rozczesuje włosy, nie wyrywając ich, 
  • nadaje połysk,
  •  masuje głowę, 
  • jest poręczny,
  • łatwo się go czyści. 



TT kompaktowy ma takie samo działanie, pomysł z zamknięciem to strzał w dziesiątke, aczkolwiek jedynym minusem jest wyrywanie włosów :(




Szczotka z włosia dzika
  • również rozczesuje szybko i lekko włosy,
  •  nadaje objętość, 
  • nadaje połysk, 
  • wygładza,

Jakby nie było muszą być jakieś minusy, bardzo szybko się brudzi i trudno się ją czyści :c







A wy posiadacie którąś ze szczotek? Jak je oceniacie?

Pozdrawiam gorąco <3





You may also like

23 komentarze:

  1. ja zbieram się do zakupu pierwszej z wymienionych ;) słyszałam dużo dobrego a skoro jeszcze Ty polecasz na pewno będę zadowolona ;) super że wreszcie dodałaś post ;D ;*
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tangle teezer to jest mistrzostwo :3 kochana siostra! :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mam oryginalnego TT i jestem bardzo zadowolona :) Już nigdy nie przerzucę się na zwykłą szczotkę :P Przy długich włosach TT to niemalże błogosławieństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadej szczotki. Wolę grzebień z szerokimi przerwami. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzebienie tego typu tez sa swietne, jednak ja mam duuuzo wlosow i lepiej sie sprawdza szczotka :)

      Usuń
  4. Genialna notka! Nie jedna blogerka na pewno się na nich inspiruje :) Ja sama z dużą przyjemnością tutaj zaglądam :) I zdecydowanie czekam na więcej! Całusy

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post.! :)
    Pozdrawiam.:3
    http://bloggeest.blogspot.com/
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie posiadam żadnej, choć chcę kupić tangle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam żadnej, mam w sumie jakąś zwykłą drewnianą, ale póki co dobrze radzi sobie z moimi włosami, więc nie muszę jej wymieniać. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze, aby Tobie pasowala :) Ja polecam TT :)

      Usuń
  8. też mam tą szczotkę z włosiem, fakt trudno ją czyścić ale czesze rewelacyjnie :)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam TT orginalną i jestem nią bardzo zadowolona! Nie wyobrażam sobie teraz, że mogłabym używać innej szczotki
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tt :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. nice blog! thanks for sharing! xx

    http://cvalerou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz ładne włoski :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń