Little shopping! My new cosmetics.

/
37 Comments










Hej robaczki!

 Kilka dni temu zostałam zmuszona do zakupów kosmetycznych w walce z moim trądzikiem. Nie jest on duży, jednak wolałam zapobiec jego powiększeniu. Okres dorastania ma swoje wady i zalety! Dodatkowo zaopatrzyłam się w cudowny cukrowy peeling i dwie pomadki <3


Przepiękny zapach, porzeczka&wiśnia!

Krem jak na swoją cene - bardzo dobry.
Krycie na 5+







Jaskrawy róż, idealny!


Pomadki z serii BABY LIPS nie mają sobie równych,
kolejna dołącza do mojej kolekcji :)






Każdy z produktów się sprawdził, co jest dla mnie niesamowitym zaskoczeniem.
Mam  wrażliwą skórę, więc ciężko mi dobrać wszelkiego rodzaju kosmetyki.
Under Twenty i Garnier to moje ulubione marki,
jeszcze nigdy nie podrażniły mi skóry, orzeźwiają ją i oczyszczają.
Polecam gorąco!


Możecie mnie znaleźć również tu :

ASK
INSTAGRAM










You may also like

37 komentarzy:

  1. ooo uwielbiam ten piling <3
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peelingi tej firmy!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy peeling jaki dotychczas mialam :D Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Jeśli chcesz schudnąć, a nie masz motywacji to zapraszam na mojego bloga! ;) http://motywatorniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przytyć ;c Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Garnier ma taki żel z winogronem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecudowny :) W sam raz dla wrazliwej skory i swietnie pachnie! :)

      Usuń
  6. Super products :)

    Brina xoxo,
    http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie pachnie to Tutti Frutti, ja też czasem używam :)
    olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bylam przekonana na poczatku, ale teraz nie zamienie go na zaden inny :D Zapach cudowny! <3

      Usuń
  8. Uwielbiam Baby Lips. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog <3 bardzo mnie zainteresował <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    uwielbiam baby lips <3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice choice.
    Can you follow me dear via GFC and G+!?
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele produktów już używałam, podczas mojej walki z trądzikiem. Szczerze nie polecam do tego żadnych pilingów, bo pomagają one trądzikowi w rozprzestrzenianiu się po twarzy ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja dopiero zaczynam walke z nim... Dziekuje za rady :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na pewno, bo narazie używam go pierwszy tydzień, ale jestem bardzo zadowolona! Działa przeciwtrądzikowo i jest lekki, nie zostawia efektu 'maski'.

      Usuń
  13. Kochana, pięknie piszesz! Aż chce się czytać! :)
    Trafiłam na twojego bloga przypadkiem ale chyba zostane na dłuzej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych produktów używałam tylko kremu BB i średnio się sprawdził. Jestem ciekawa reszty :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z produktów się sprawdził oprócz chusteczek nawilżających :D Jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  15. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy! ja chyba muszę kupić kolejne Baby Lips, bo kupiłam kolor różowy ale kompletnie mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy według mnie jest zielony, super efekt mrowienia :3

      Usuń
  17. a ja akurat za tymi peelingami nie przepadam, jakoś kosmetyki tej firmy mi nie podchodzą, chociaż niektóre całkiem ładnie pachną. ;) a w wieku dojrzewania nie miałam problemów z cerą, za to teraz mnie dopadły i nie do końca wiem jak sobie z tym poradzić i skończy się pewnie u dermatologa. ;<
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu od razu odwiedziłabym dermatologa. Tez długo się wahałam, a nie żałuję, mam coraz ładniejszą twarzyczkę :D Według mnie Under Twenty jest mega! <3

      Usuń
  18. Sporo nowości, u mnie under twenty nie sprawdza się w ogóle, dlatego postawiłam na naturalne kosmetyki :) Szminka za to jest mega, uwielbiam GR :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W walce z tradzkiem kosmetyki sie sprawdzaja, jesli nie masz z tym problemu to faktycznie kosmetyki naturalna sa lepsze ;)

      Usuń