Jak zapuścić długie, zdrowe wlosy? Moja pielęgnacja!

/
8 Comments



Hej misie! 

Dzisiaj post poświęcony włosom. Na pewno z Was ma bzika na punkcie swoich włosów, ja również. Mimo, że wszyscy bardzo chwalą moje włosy to ja nie zawsze je lubiłam, od zawsze podobały mi się długie, czarne loki. Moje włoski są proste i naturalnie jaśnieją.. Próbowałam z nimi 'walczyć', ale nic z tego, dlatego zaakceptowałam moje włoski i dbam o nie, jak najlepiej umiem! 




 Aktualnie brakuje mi około 10 cm do pasa, czyli mojej wymarzonej długości,jednak jestem bardzo zadowolona, bo rosną mi one szybko, a przede wszystkim zdrowo!


Jak dbam o włosy? 


Nie mam stałego szamponu. Ostatnio zaczęłam używać ziajki, bardzo go lubię, jednak zauważyłam, że moje włosy bardzo się po nim przetłuszczają... Wella, bardzo mile mnie zaskoczył! Włosy są miękkie, świetnie pachną, mają śliczny połysk. Dodatkowo używam szamponu Elseve do włosów farbowanych, mimo, że mam swój naturalny kolor. Ten ostatni jest moim ulubieńcem, moja rodzinka także go używa i jest bardzo zadowolona. Włosy są mega odżywione, mają blask, miękkość, zabezpiecza je przed zniszczeniem.





Mam w posiadaniu również różnego rodzaju odżywki. Myję włosy co trzy dni, czasami częściej, czasami rzadzie. Po każdym myciu używam odżywik z Gliss kur, aby lepiej się one rozczesywały, a na końcówki nakładam olejek z Avonu, zdecydowanie jest on bezkonkurencyjny! Raz na dwa tygodnie, zamiennie, nakładam odżywkę z Elseve oraz maskę BIOVAX. Bardzo ją polecam :)





Sposoby na zdrowe włosy! 

  • Ogranicz prostownice, suszarke, lokówke, a przynajmniej zabezpieczaj je termoochronnymi kosmetykami.
  • Nastawiaj suszarke na chłodny nawiew i susz włosy głową w dół.
  • Wycieraj je ręcznikiem, tak aby ich nie męczyć.
  • Włosów prostych nie czeszemy mokrych, odwrotnie z kręconymi.
  • Uzywaj odżywek, kosmetyków ochronnych.
  • Zdrowo się odżywiaj.
  • Pij dużo wody!


A wy jakie macie sposoby na zdrowe włosy? Jakich kosmetyków używacie?





You may also like

8 komentarzy:

  1. Masz śliczne włosy, na pewno z tych rad skorzystam *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy wyglądają na bardzo zdrowe i jakie gęste, tylko Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne długie włosy, zazdroszczę Ci ich:( Mi zawsze rosną włosy tak prawie do połowy pleców, a później już nie chcą i nie wiem dlaczego:/ Bardzo fajne porady, na pewno je wykorzystam:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz te włosy , jeżeli chodzi o moją pielęgnacje to ja nic nie robię z włosami nie mam zbyt czasu:/ http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Suszenie włosów głową w dół nie jest dobre dla osób, które mają bardzo gęste i puszące się włosy. Ja natomiast polecam różnego rodzaju olejowanie skalpu, np. z Green Pharmacy itp. Powodzenia w zapuszczaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/fotkinga.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne włosy masz kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy i używamy tych samych kosmetyków ;)
    Supeeer blog ;)))
    http://cloudymoimokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń