To the beginning!

/
4 Comments



 




Początki podobno są najtrudniejsze.
 Bloga planowałam założyć od dłuższego czasu, aby dzielić się z innymi moimi zaintersowaniami,
więc witam Was gorąco, mam na imię Natalia, dla bliskich Nuśka, Natka, wedle życzenia.
Interesuję się fotografią, muzyką, modą, sportem, aktorstwem. Mam mnóstwo pomysłów, lubię poznawać nowych ludzi, podróżować, szybko się uczę.
 Moim największym uzależnieniem są zakupy i zdjęcia, pragne sfotografować każdą, ważną chwilę w moim życiu. 

Do zobaczenia w kolejnym wpisie! 



Z reguły nie wiesz, kiedy do Ciebie śmierć zapuka
W sekundzie możesz zniknąć, jak bańka mydlana
Zostanie po Tobie plik zdjęć, syn, czy córka
I tak, kolejny raz, życie nas powala na kolana
Więc nie drąż od rana, "co gdyby świat się walił"
Lepiej sprawiać, by ludzie się uśmiechali, a nie bali!












You may also like

4 komentarze:

  1. Cudownie że założyłaś bloga ;) nie mogę się doczekać jakie będą posty ;) i chce, żeby tu było dużo Twoich cudownych zdjęć ;*
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana, wspierająca mnie siostra! ;* Postaram się Cię nie zawieść ;*

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na nowy wpis :* http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia, niczym ze stare fotografie. i piekny wiersz. pozdrawiam :}

    OdpowiedzUsuń